CIASTECZKA

sobota, 23 czerwca 2012

Ostatnio przeczytane książki Marcina Wolskiego

Właśnie skończyłam czytać dwie pierwsze książki z cyklu o komisarzu Maciejewskim Marcina Wolskiego: 



 "Morderstwo pod cenzurą"











 " Kino Venus"










Bardzo mi się spodobały obie,są to tzw. retro kryminały. Akcja toczy się w latach 30-tych XX wieku w Lublinie. Być może nie każdego urzeka klimat tamtych lat ale ja najwyraźniej jestem retro :) Nie chce zbytnio streszczać losów komisarza Maciejewskiego, ale z całego serca polecam zwłaszcza tym którzy czytali książki Marka Krajewskiego i wzbudziły w nich pozytywne emocje. Ja poluje teraz na trzecia cześć :



"A na imię jej będzie Aniela".
 W tym roku okazała się tez już czwarta książka, jednak będę musiała na nią trochę poczekać ponieważ w mojej bibliotece jeszcze jej nie zakupili :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz