CIASTECZKA

czwartek, 11 października 2012

Szampony ISANA



Szampony Isana kupiłam już dość dawno pod wpływem chwili i co tu kryć promocji ,bo oba były w tym czasie w naprawdę atrakcyjnej cenie. zresztą w Rossmannie przeceny na min. tą markę są dość często.

Isana szampon 7 ziół.

Przeznaczony jest dla włosów normalnych i tłustych.
zawiera:
  • panthenol i witaminę B3
  • zrównoważoną kompozycje ziół :szałwii, rozmarynu, rumianku, melisy, pokrzywy, podbiału i skrzypu polnego. 
Przyznam szczerze ,że szampon ten nie zachwycił mnie swoim działaniem. Skusiła mnie bogata lista ziół min. skrzyp i pokrzywa. Spodziewałam się wzmocnienia włosów i dłuższej świeżości.  Takich efektów nie zauważyłam, włosy nadal miały skłonność do przetłuszczania się a dodatkowo czasem powodował swędzenie skóry głowy. Po umyciu włosy były mocno splątane i potrzebowałam dużo odżywki żeby je rozczesać. Myje dobrze i pieni też należycie ale to "zasługa" SLS wiec jak dla mnie nic godnego pochwały.




Isana szampon intensywnie pielęgnujący
Szampon tak jak ten powyżej dość dobrze oczyszcza włosy, ale nic poza tym, za to włosy po nim są  przesuszone i splątane. Zapach jest o wiele lepszy niż jego zielonego brata. Rozczarował mnie bo producent obiecywał ,że szampon będzie odżywiał i pielęgnował włosy.Intensywnej pielęgnacji nie zauważyłam. Być może to kwestia włosów ale w moim przypadku szału nie było. Zawiera   Sodium laureth Sulfate i Sodium laureth Sulfate ,za którymi zdecydowanie nie przepadam.Niestety są w większości szamponów do włosów.



Podsumowując strzałem w dziesiątkę dla mnie te szampony nie są. Nie spełniły swoich wymagań wiec raczej więcej nie skusze się na nie. Obecnie myje włosy szamponem Isana szampon wygładzający włosy z olejkiem babassu  jednak użyłam go zaledwie dwa razy wiec nie będę jeszcze go opisywać. Jedyne co mogę już powiedzieć to, że  nie plącze mi włosów i jak na razie nie podrażnia skóry głowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz