CIASTECZKA

czwartek, 22 listopada 2012

Herbatki na jesień


  Jesienią  najlepiej mi smakuje gorąca herbatka z miodkiem. Ale jaka herbatka???  Ile herbat tyle gustów. Jeśli chodzi o mnie to najbardziej smakują mi herbaty:
  • Zielone
  • Białe
  • Pu-erh
  • Rooibos
Generalnie lubię wszystkie rodzaje i wszystkie bardzo chętnie pije. 
Aktualnie posiadam i bardzo sobie chwalę:
Herbata zielona aromatyzowana Feel Green są one wyprodukowane dla Biedronki i jeśli to kogoś nie odstrasza to polecam bo są smaczne i niedrogie (około 3 złotych za 40 sztuk).
1-grejpfrutowa
2-jaśminowa (moja ulubiona)
3-ananasowa
Widziałam jeszcze zwykłą zieloną i cytrynową.
 ------------------------------------------------------

Moje odkrycie w Tesco-Super White Herbata biała aromatyzowana mango i czarna porzeczka 22,5 g (15 torebek) . Dla mnie nr.1 jeśli chodzi o białą herbate ekspresową. Pyszny smak i cudowny zapach. Cena niecałe 5 zł .Ostatnio będąc w Realu zauważyłam herbate Tea Valley o tym samym smaku, kupiłam i jak dla mnie są identyczne. Zarówno w Tesco jak i z Real'u mają też bardzo fajne herbaty zielone piłam i polecam. Ceny porównywalne do białej herbaty.

W Tesco:
  •  Super Green Herbata zielona goji i żurawina 
  • Super Green Herbata zielona granat i wiśnia 
  • Super Green Herbata zielona açai i winogrono
w Real'u:
  • TEA VALLEY Goji i Żurawina
  • TEAVALLEY Açai i Winogrono
-----------------------------------------------------------
 Po ciężki dniu polecam:
  • Irving Tea Spa SWEET RELAX - aromatyzowany zielony rooibos z dodatkiem L-teaniny 
Herbatka zawiera :
  • Zielony rooibos( doskonale źródło żelaza, potasu, cynku, magnezu oraz witaminy C)
  • L-teanina
  • Ekstrakt chmielu,
  • Kwiat lawendy 
  • Rumianek 
  •  Karmel

Ma działanie odprężające i relaksujące. Smaczna herbata o lekko słodkim smaku dzięki zawartości karmelu. Lawenda i szyszki chmielu uspokajają i pomagają zasnąć. Lubie wypić ja przed snem aby uspokoić umysł po dniu pełnym stresów. Minus to cena ponad 6 zł za 10 saszetek.
--------------------------------------------------------



2 komentarze: