CIASTECZKA

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Zdrowe ciasteczka owsiane bez mąki ,cukru i jajek

 
   Przepis na te ciasteczka znalazłam w ostatnim numerze gazetki z "Biedronki"  :) Wcześniej kilkakrotnie piekłam podobne ciastka owsiane  jednak tamte zawierały jajka i miód. Ciasteczka wyszły bardzo smaczne-miękkie i aromatyczne. Poniżej mój nieco zmieniony przepis a tutaj przepis którym się inspirowałam.



Składniki:
  •  
  • 2 szklanki płatków owsianych (można zamienić cześć płatków na otręby)
  • 2-3 łyżki 
  • 1 jabłko starte na tarce
  • 1 łyżeczka cynamonu  
  • odrobina aromatu migdałowego

 Banany rozgniotłam widelcem, jabłko starłam na tarce. Wymieszałam suche składniki z owocami i przy pomocy łyżki formowałam niewielkie ciasteczka. Piekłam je w piekarniku nagrzanym do 180°C około 20 minut.
Bazowym składnikiem są banany, natomiast do masy można dodawać inne składniki np.orzechy, suszone owoce, czekoladę, słonecznik lub pestki dyni według własnych upodobań.

2 komentarze:

  1. Wyglądaja mega smacznie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz zabieram się za ich zrobienie. Mam nadzieję, że będą smakować równie pysznie jak wyglądają na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń