CIASTECZKA

sobota, 17 listopada 2012

Zakupy listopadowe

Długo zwlekałam z publikacja moich listopadowych zakupów, ale w końcu udało się i oto ona:

hm od czego by tu zacząć..... a wiec tak w tym tygodniu( chyba we  wtorek )przyszła do mnie paczka z kosmetykami kupionymi na allegro.

  • Dermacol -Double Effect Make-Up - dwufazowy podkład cena to niecałe 9 zł .Recenzja tutaj.
  •  Green Pharmacy- Olejek łopianowy ze skrzypem polnym przeciw wypadaniu włosów cena około 5 zł. W sumie zapłaciłam 20 złotych z przesyłką.

W środę dostałam zamówione kosmetyki z Avonu:
  • zestaw Avon Naturals Milk & Honey: krem do twarzy,maseczka i emulsja do mycia twarzy za trzy produkty zapłaciłam 19,90 zł w promocji.
  • Avon Pielęgnująca odżywka z olejkiem arganowym- cena 9,90 zł, ale bardzo długo na nią czekałam i z racji tego dostałam do niej gratis  odżywczy szampon z marokańskim olejkiem arganowym :)
Wczoraj zostałam obdarowana przez znajomą trzema kosmetykami:
  • Avon-Śródziemnomorska odżywcza maseczka do włosów z oliwką.
  • L`Biotica Biovax Intensywnie regenerujący szampon do włosów farbowanych
  • John Frieda Brilliant BrunetteEnhancing Conditioner (Odżywka dla brunetek)
A z zeszłym tygodniu wybrałam się na małe zakupy i upolowałam;
  • Venita-Body Balm (Rozświetlający balsam z drobinkami złota) bardzo długo go szukałam , bo kiedyś miałam ten balsam jeszcze w starej wersji i był naprawdę super. Mam nadzieje ,że zmieniło się jedynie opakowanie. Cena 11,50 zł
  • Ziaja- Masło do ciała kakaowe cena:9 zł
  • Ziaja -Krem rumiankowy nawilżający nieperfumowany,Cena: 5,80 zł

2 komentarze:

  1. Ciekawią mnie bardzo te produkty do włosów z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi Ci o te z olejkiem arganowym?
      Czy o maskę z oliwą z oliwek?
      właśnie je testuje i myślę ,że najpóźniej na początku przyszłego tygodnia napisze o nich więcej.

      Usuń