CIASTECZKA

środa, 14 listopada 2012

Alterra krem na dzień orchidea

Krem jest w poręcznej tubce co w znacznym stopniu ułatwia higieniczną aplikacje(jednak konsystencja jest zbyt płynna przez co łatwo wycisnąć zbyt dużo kosmetyku na raz). W skład kremu wchodzi ekstrakt z miłorzębu japońskiego,zielona herbata, koenzym Q10, witamina E ,  ekstrakt z bambusa i orchidei oraz  olejek jojoba i migdałowy. Zapach wanilii ma rozpieszczać nasze zmysły,  długo musiałam się przyzwyczajać do tego zapachu,teraz jest ok ale na początku był dla mnie okropny.
Krem ma lekka formule i dość dobrze się wchłania  ale pozostawia delikatny film ,który mi osobiście przeszkadza. .Efektu napięcia skóry nie zauważyłam. dla mnie jest on zbyt ciężki jako krem na dzień i dlatego stosuje go wieczorem. ogólnie krem nie powala na kolana i raczej nie zdecyduje się zakupić kolejnego opakowania. Choć muszę przyznać ,że jest bardzo wydajny i nie podrażnił mojej skóry co oceniam na wielki plus.
Cena: 9,99 zł



 Skład: Aqua, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Olea Europaea Fruit Oil*, Glycerin, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Palmitic Acid, Stearic Acid, Parfum**, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Cera Alba, Bambusa Arundinacea Stem Extract, Alcohol, Sodium Hydroxide, Tocopherol, Helianthus Annus Seed Oil, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Bambusa Vulgaris Shoot Extract, Ubiquinone, Camellia Sinensis Leaf Extract*, Vanilla Planifolia Fruit Extract. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz