CIASTECZKA

środa, 14 listopada 2012

Moje włosy listopad 2012

Pora na aktualizacje moich włosów. W sumie porównując w poprzednią nie widzę jakiejś znaczącej różnicy. Pielęgnuję je nadal w ten sam sposób choć niektóre kuracje stosuje z większa lub mniejszą częstotliwością.
Np. laminowanie zrobiłam tylko jeden raz i nie wiem czy będę jeszcze powtarzać bo niestety najlepsze efekty były przy pierwszych dwóch podejściach a później niestety już nie. Możliwe ,że przeproteinowalam włosy.
Teraz stawiam na oleje. Jeżeli chodzi o systematyczność to wiadomo jest z tym bardzo rożnie ale przynajmniej raz w tygodniu nakładam olej.
Próbowałam kilku olei i dla mnie numerem jeden jest oliwa z oliwek. Sama w sobie jest trochę zbyt gęsta ale używam ją z oliwką Babydream i jest super.


Wizyty u fryzjera nadal nie zamówiłam, ale może w końcu w tym miesiącu pójdę bo od kwietnia nie byłam :o ech co poradzić mam uraz i już.
Co do drożdży to trochę mi obrzydły.Systematycznie piłam je prawie do końca października czyli blisko 60 dni. Teraz pije jak sobie przypomnę czyli niezbyt regularnie :) To samo tyczy się witamin i herbatek ziołowych.  Będę musiała jednak się zmobilizować ,bo moje bardziej luzackie podejście do tej kwestii zaowocowało większym wypadaniem włosów :(
pasmo kontrolne pokazuje mi 29,5 cm czyli urosły 1,5 cm w ciągu miesiąca. Hm może to nie jest wielki wynik ale mnie cieszy bardzo.

Do mycia i pielęgnacji obecnie używam:
  • Facelle Intim płyn do higieny intymniej (mój ulubieniec)
  •  Barwa szampon tataro-chmielowy (dobrze oczyszcza)
  • Isana Hair szampon wygładzający z olejkiem babassu 
  • Isana szampon intensywnie pielęgnujący(recenzja tu)
  • Isana szampon 7 ziół(j.w.)
  • Natei szampon do włosów suchych i zniszczonych (używam go sporadycznie ale jest ok)
  •  Elisse szampon odżywczy włosy suche i zniszczone (fajny ale nie mogę używać go zbyt często bo obciąża mi włosy)
Po myciu nakładam odżywi lub balsamy. teraz stosuje te:
  • Isana Hair Profesional Oil Care
  • Malwa maska do włosów Gloria
  • Joanna odżywka z żółtkiem  i olejem rycynowym
  • Isana Hair  Haarkur Asia (Azjatycka kuracja do włosów)
  • Wella Pro Series odzywka nadająca włosom objętości
Kosmetyki ,które skreśliłam zostały zużyte w październiku  Mam nadzieje ,że będę miała na tyle czasu,sil i motywacji żeby napisać o nich kilka słów. Mam tez kilka nowości i w najbliższym czasie napisze i pokarze co ostatnio kupiłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz