CIASTECZKA

środa, 5 września 2012

zielona herbata i mak tybetański

Do kolekcji moich ukochanych zapachów dołączyły dwa nowe z rodzinki Tesori d'Oriente



Tesori d'Oriente-THE VERDE vel GREEN TEA-fajny świeży zapach , odrobinę jak Elizabeth Arden-Green Tea tylko z imbirową nutką. Być może dzięki tej nucie właśnie mogą go moim zdaniem używać również faceci. Mój TŻ  bardzo ciekawie pachnie kiedy go użyję.Lubię używać ten  zapach  latem. 


Tesori d'Oriente -Papavero jak dla mnie to zapach delikatnie zbliżony do Kenzo- Flower.Delikatny, słodki makowy zapaszek. który otula ciepło jak szal. Bardzo go lubię zwłaszcza do pracy.

Jestem zadowolona z zakupu tych dwóch buteleczek jak zresztą zawsze w przypadku Tesori :) 

5 komentarzy:

  1. Testowałam mak i nie przypadł mi do gustu. Zaciekawiłaś mnie tą zieloną herbatą. Niestety, nie widziałam tego zapachu w sklepiku w którym się zaopatruję w Tesori d'oriente :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Może spróbuj na allegro. Ja zamawiam zawsze u jednego sprawdzonego sprzedającego. Kiedyś gdy nie byłam pewna zapachu zamówiłam próbki z tego co pamiętam to 4 dowolne są w cenie coś kolo 9 zł z przesyłką. Tak na marginesie dziś zamówiłam kolejne dwie zielone herbatki dla mojej szwagierki, która się chyba uzależniła od tego zapachu. Co do Maku to kwestia gustu ja bardzo go lubię ale nie zawsze są po prostu takie dni kiedy lubię jak mnie otula takim miłym pudrowym ciepełkiem a są i takie kiedy go nie nieznosze . Ale ja tak mam z każdym zapachem. :) Pozdrawiam
    P.S. Nie wiem jak u ciebie w sklepiku ale zapachów z serii Tesori jest chyba coś koło 20 a dziś widziałam całkiem nowy Sandalo del Kashmir e Vetiver
    Delikatna świeżość trawy Vetiver wzmocniona nutami imbiru i bergamotki oraz ciepłem drzewa sandałowego.
    chciałam go kupić ale okazał się męski :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A znasz może zapach Tesori d'Oriente Orchidea della Cina? Kiedyś nad nim rozmyślałam po przeczytaniu nut na Fragrantice.
    Co do allegro, pewnie za jakis czas zamówię jakieś Tesori, bo są fajne ceny, ale to dopiero jak podreperuję trochę budżet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety tego zapachu nie mialam przyjemności przetestować, również czytałam same pozytywne komentarze i nie wykluczam ,że kiedyś zakupie ten zapach. Tak na marginesie dostałam kiedyś próbkę zapachu "Lilia indyjska" ale zdecydowanie to nie mój zapach (po prostu zapach kwiatów lilii za którym niespecjalnie przepadam).

    OdpowiedzUsuń
  5. Orchidea jest podobna do zapachu J.Lopez - Miami Glow. Taki typowy damski zapach, nieco słodki, aromatyczny.

    OdpowiedzUsuń